Helista meile Telefon : 7 100 177

Ostukorv

0 item(s) - 0,00 €

Ostukorvis pole tooteid.

section

Pretensiooni esitamise õigus

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

 

Tarbijal on õigus pretensiooni esitada kauba või osutatud teenuse kohta, kui see ei vasta lepingutingimustele, 2 aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

Pretensiooni esitajal peab olema ostetud toote ja teenuse kohta ostu tõendav dokument, mille alusel ostja tõestab ostu sooritamise kuupäeva.

Kui kauba või teenuse ostmisest, mille kohta tarbija on esitanud pretensiooni, on möödunud 6 kuud, on kauplejal kohustus tõestada pretensiooni esitamise tõesust. Pärast 6 kuu möödumist on aga tarbija kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel.

Kui selgub, et kaubal või teenusel on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ja raha tagasi saada.